Panoramica
Stu pruduttu hè adattatu per l'internu di 33kV, 35kV, 36kV, misurazione è prutezzione di u sistema AC.
U pruduttu pò esse usatu indipindente o installatu in setti cumpleti di armari è substazioni.
U trasformatore di corrente adotta resina epossidica d'alta tensione, nucleu di ferru in lamiera d'acciaio di silicone impurtatu, l'avvolgimentu adopta un filu di rame smaltatu d'altu insulazione, è u bobinamentu è u core di ferru sò trattati cù carta di schermatura di semiconductor d'alta qualità.
Struttura basica
A struttura basica di u transformatore di tensione hè assai simili à quella di u trasformatore.Havi ancu dui avvolgimenti, unu hè chjamatu primariu è l'altru hè chjamatu sicundariu.I dui avvolgimenti sò muntati o feriti intornu à u core di ferru.Ci hè un insulamentu trà i dui avvolgimenti è trà l'avvolgimentu è u core di ferru, cusì chì ci hè un isolamentu elettricu trà i dui avvolgimenti è trà i bobinamenti è u core di ferru.Quandu u transformatore di tensione hè in esecuzione, l'avvolgimentu primariu N1 hè cunnessu à a linea in parallelu, è l'avvolgimentu secundariu N2 hè cunnessu à l'instrumentu o relé in parallelu.Dunque, quandu si misurà a tensione nantu à a linea d'alta tensione, ancu s'è a tensione primaria hè alta, u secundariu hè di bassa tensione, chì pò assicurà a sicurità di l'operatori è i strumenti.
Precauzioni
1. Prima chì u transformatore di tensione sia messu in opera, a prova è l'ispezione deve esse realizatu secondu l'articuli specificati in i rigulamenti.Per esempiu, a misurazione di a polarità, u gruppu di cunnessione, l'insulazione di scuzzulate, a sequenza di fasi nucleari, etc.
2. U filatu di u transformatore di tensione deve assicurà a so correttezza.L'avvolgimentu primariu deve esse cunnessu in parallelu cù u circuitu in prova, è l'avvolgimentu secundariu deve esse cunnessu in parallelu cù a bobina di tensione di l'instrumentu di misurazione cunnessu, u dispositivu di prutezzione di relè o un dispositivu automaticu.À u listessu tempu, l'attenzione deve esse pagata à a correzione di a polarità..
3. A capacità di a carica culligatu à u latu secundariu di u transformatore di tensione deve esse apprupriatu, è a carica culligata à u latu secundariu di u trasformatore di tensione ùn deve micca più di a so capacità nominale, altrimenti, l'errore di u trasformatore cresce, è hè difficiule di ottene a correttezza di a misurazione.
4. Nisun circuitu curtu hè permessu nantu à u latu secundariu di u transformatore di tensione.Siccomu l'impedenza interna di u transformatore di tensione hè assai chjuca, se u circuitu secundariu hè in cortocircuit, un grande currente apparirà, chì dannu l'equipaggiu secundariu è ancu mette in periculu a sicurità persunale.U transformatore di tensione pò esse equipatu cù un fusible in u latu secundariu per prutegge si da esse danatu da un cortu circuitu in u latu secundariu.Sè pussibule, i fusibili anu da esse stallati ancu nantu à u latu primariu per prutege a reta di l'alta tensione da mette in periculu a sicurità di u sistema primariu per u fallimentu di l'avvolgimenti d'alta tensione di u trasformatore o di i fili di piombu.
5. Per assicurà a sicurità di e persone quandu tocca à i strumenti di misurazione è i relè, l'avvolgimentu secundariu di u trasformatore di tensione deve esse in terra in un puntu.Perchè dopu à a terra, quandu l'insulazione trà l'avvolgimentu primariu è secundariu hè dannatu, pò impedisce à l'alta tensione di l'instrumentu è u relé di mette in periculu a sicurità persunale.
6. Short circuit hè assolutamente micca permessu nantu à u latu secundariu di u transformatore di tensione.